
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Conferència “Acompanyament a menors transsexuals”
19/10/2017 @ 17:00 - 19:00
El 19 d’octubre, DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall organitzarà una conferència que tractarà sobre l’acompanyament a menors transsexuals i les seves famílies.
Durant la xerrada es reflexionarà sobre les conseqüències de trencar amb les normes binàries de gènere durant la infància i sobre les dissidències internes que els menors experimenten, i manifesten, de manera precoç.
L’acte anirà a càrrec de Cristina Garaizabal, psicòloga clínica, especialitzada a fer acompanyament i donar suport a persones transsexuals. Garaizabal exposarà quin ha de ser el suport que cal donar-los, tant a elles com a les seves famílies i la intervenció que cal dur a terme dins de l’entorn educatiu.
Data: 19 d’octubre de 2017, de 17 a 19 h.
Lloc: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall. Carrer Bernat Boades, 68. Girona
Inscripció: cal inscripció prèvia emplenant el següent formulari
Organitza: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall