El proper dissabte 5 d’octubre tindrà lloc al llarg del dia la IV Trobada d’entitats juvenils de l’Alt Empordà a la rambla de Figueres.
Aquesta trobada, organitzada conjuntament per l’àrea de Joventut del Consell Comarcal, l’Ajuntament de Figueres i la Taula Comarcal de Joventut de l’Alt Empordà, té com a finalitat promoure la participació i l’associacionisme entre els joves al mateix temps que facilitar la interrelació entre entitats i joves de la comarca.
Aquesta trobada està oberta a tots els joves, infants i famílies de la comarca i té com a finalitat oferir models de lleure alternatius i noves formes de participar i de comprometre’s amb la societat.
Aquesta jornada s’emmarca en els objectius estratègics que defineix el Pla per a la Inclusió i la Cohesió Social de l’Alt Empordà 2013-2016: reforçar un model de temps de lleure participatiu i en valors socials dels adolescents i joves de la comarca i promoure la seva participació en els afers col·lectius.