El proper dimecres 28 de maig tindrà lloc a Figueres la Jornada com gestionar amb èxit el voluntariat organitzada per la Taula d’Entitats d’Inclusió Social i la Fundació Clerch i Nicolau.
Aquesta jornada, que se celebrarà a les Escolàpies de Figueres de 17:00 a 20:00 h., té com a finalitat promoure la reflexió i el debat a l’entorn de la gestió del voluntariat i els reptes que aquest planteja a les entitats i a les administracions.
Prop de 50 professionals i voluntaris de les entitats de Figueres i la comarca participaran en aquesta jornada que comptarà amb 5 tallers simultanis orientats a aprofundir en els coneixements, metodologies i estratègies de gestió del voluntariat.
En concret, la Fundació Marianao de Sant Boi de Llobregat, dinamitzarà un taller sobre el voluntariat amb infants, adolescents i joves.
Càritas Girona i la Fundació Salut Empordà es faran càrrec del taller sobre el voluntariat amb la gent gran.
La Fundació Roses contra el Càncer oferirà un taller sobre el voluntariat amb persones amb malaltia.
L’Associació El Tamariu de Castelló d’Empúries centrarà el taller en la gestió del voluntariat amb persones amb dificultats mentals i el Fòrum de les Famílies Verges Ginjaume conduirà una sessió sobre el voluntariat amb famílies.
La Jornada es clourà amb un debat moderat per Mohamed El Amrani, de la Xarxa de Convivència de Roses, sobre els reptes en la gestió del voluntariat.
Els tallers i el debat es podran seguir per twitter amb el hashtag #voluntariataltemporda
Podeu consultar el programa en aquest enllaç. Avui és el darrer dia que estan obertes les inscripcions que podeu fer per telèfon 972 503 952 o correu electrònic (inscripcions@clerchinicolau.com)